Subject: [POSSIBLE SPAM]Kutse kooli juubelile
From: Slaavi Põhikool <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 08:00:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud  Terviseameti Ida regionaalosakonna esindaja!

Kutsume Teid tähistama Kohtla-Järve Slaavi Põhikooli 60.juubelit.

Ootame koos meiega meenutama kooli väärikat ajalugu ja jagama kauneid hetki

31.jaanuaril 2025 kell 12 kooli aulas aadressil Pärna 49, Kohtla-Järve.

Oma osalemisest või mitteosalemisest teatada hiljemalt 15.jaanuariks 
järgmise vormi 
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvS4V-qtAxB2CTd8NfDFdSbTtgsBibjDJbZegsozVlUYEwwA/viewform> 
kaudu.

Lugupidamisega
Irina Soom
sekretär

Kohtla-Järve Slaavi Põhikool
Pärna 49
33 55331, 5770 4480
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wJT42umkbEwa8ARRJ-g7bWKZ_EHXA5B2wVrSrebMSNWtXHIvdeOl81swWav4bMVnaSCP6mF9E>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-posti sõnum ja selle manused on 
adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on 
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või te 
pole selle nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest 
sõnumi saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnumi koos kõigi selle 
manustega oma arvutisüsteemist.